2015. május 25.

Célkereszt

Az ablakban könyökölve bámultam a csatát, mikor ismét egy robbanás hallatszott északról. Mikor észbe kaptam, már az északi ablakban hasaltam. A fegyveremmel állásba helyezkedve húztam fel a jobb lábamat és bal karomat. A falnak dőlve vártam az ellenséget. Devenlor első gépe pont az ablak előtt pihent meg, és az első gyalogság is megérkezett. -Mély levegő, koncentrálj! - motyogtam magamban. A távcsövem célkeresztjébe vettem a "drága" hadnagyot, majd vettem egy mély levegőt. Csattanás. A golyó talált. A hadnagy vérző torokkal rogyott a földre, és legénysége köré rohant. A következő áldozat az ifjú Greog alezredes. Az úr mindössze huszonnégy évesen került be a hadi erőkhöz. A vérben ázott fiút céloztam be ezúttal, ami ismét biztos találat lett. A katonák észbe kapva rohantak be az erdő sűrű lombjai közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése