2015. május 25.

Kezdet

Tankok dübörgésére ébredtem reggel. Szinte senki nem tudott a történtek előzményeiről, csak kivonultak. Devenlor letámadta Vogelt. Egyik napról a másika összetűzés frontvonala lett a 12. körzet tengeri kikötője. Csatahajók, helikopterek. A barlang felett egy tankot lebombáztak és a durranását bent is lehetett érezni. A falak megrepedtek, a konyhaszekrényből minden leesett. Hatalmas csatahelyszínné vállt, az alapból békés körzet. Kinéztem a rejtekből, és mindenhol a vogeli különleges egységet láttam. Mesterlövészek az én helyemen, tankok, nehézgépek. A fegyveremet megragadva könyököltem az álláson, mikor úgy egy mérföldre a csatától egy hatalmas robbanás hallatszott, Devenlor tengeralattjárója bukkant a felszínre, majd mellette hatalmas olajfoltok törtek fel. Vége az első hajónak. Vége az összes hajónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése